Pagina's

maandag 18 augustus 2014

Kleine Merel groeit goed....

Ik heb een tijdje terug een knuffeldoekje mogen maken voor kleine Merel. En nu kreeg ik van haar mama een mailtje of ik nog wat van die stof had om nog wat leuks te maken. En ook een tweede doekje, want die heeft al die tijd bij haar in de couveuse gelegen. Wat een leuke mail! Maar ja die stof.... die was nergens meer te verkrijgen, ook niet in Amerika. Daar had ik al een tijd naar gezocht. Toch nog maar weer een keer op zoektocht.... en prompt zie ik toch nog een aanbieder in Amerika die nog iets op voorraad heeft. Dus direct besteld en aan de slag. Nu is het pakket klaar en mag het mee op reis naar Malta, want daar wonen ze.
 
Heel veel plezier met alles, ik heb het graag gemaakt!
 
Ps: ook luiermapje als extraatje. Want ja soms zit ik er ook weleens naast.... En zet je de verkeerde naam op het mapje. Hmmm en wat doe je dan met dat verkeerde mapje. Hopen dat er een keer iemand  met Merel langskomt die nog in de luiertjes zit. Dus bij deze! :-)

 


 

1 opmerking:

  1. Merel's oma Tineke heeft gisteren dat gezellige pakket in goede orde ontvangen!
    Het gaat volgende week mee in de koffer naar Malta.

    BeantwoordenVerwijderen